აქტივობა
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
საგაკვეთილო
პროცესში აქტიურობა,მოსმენის კულტურა,მობილიზება,ეთიკური
ნორმების დაცვა
|
პასიურია
არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში,არ უსმენს მოსაუბრეს,არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
ნაწილობრივ
ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში უჭირს ყურადღების
კონცენტრირება,ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს
|
ნაწილობრივაა
ჩართული საგაკვეთილო პროცესში,იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს
|
გაკვეთილზე
უმეტესად აქტიურია,უსმენს მოსაუბრეს,იცავს ეთიკის ნორმებს
|
გაკვეთილზე
ყოველთვის აქტიურია,ყურადღებით უსმენს მოსაუბრეს,იცავს ეთიკის ნორმებს
|
საკუთარი
მოსაზრებების გამოთქმა ფაქტებსა და არგუმენტებზე დაყრდნობით საკითხის კონკრეტულობა
|
ვერ
აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს,ან უჭირს მათი გამყარება ფაქტებითა და არგუმენტებით
|
ნაწილობრივ
ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით ,საკითხის
დასმისას არა კონკრეტულია
|
ახერხებს
საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით საკითხის დასმისას
არა კონკრეტულია
|
ახერხებს
საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას ფაქტებითა და არგუმენტებით,საკითხის დასმისას კონკრეტულია
|
კარგად
ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას არა მხოლოდ ფაქტებითა და არგუმენტებითარამედ
პარალელებითა და ანალიზით საკითხის დასმისას კონკრეტულია
|
მსჯელობა
დასაბუთება
|
მსჯელოლობს
არასწორად,არა ადეკვატურად იყენებს მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებებს
|
მსჯელობს
არა დამაჯერებლად,იყენებს მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებებს
|
მსჯელობისას
ადეკვატურად იყენებს მათემატიკურ ობიექტების თვისებების უმეტესობას,მსჯელობა შეიცავს
ხარვეზებს
|
გამოთქვამს
ვარაუდებსდა იკვლევს მის სისწორეს კერძო მაგალითებზე,ასაბუთებს არჩეული გზის ვარგისიანობას.
|
ადეკვატურად
ირჩევს სიმკაცრის დონეს და საჭიროების შემთხვევაში დასაბუთებისას ირჩევს მკაცრ მათემატიკურ
მსჯელობას.დამაჯერებლად ასაბუთებს მიღებულ გადაწყვეტილებას
|
მათემატიკური
ცნებებისა და დებულებების გამოყენება .მათემატიკური ენის ფლობა
|
არა
ადეკვატურად იყენებს მათემატიკური ცნებებისა და ტერმინების უმეტეს ნაწილს
|
არა
ადეკვატურად იყენებს ზოგიერთ მათემატიკურ ცნებასა და ტერმინს
|
იყენებს
მათემატიკური ცნებებისა დადებულებების ნაწილს
|
იყენებს
ყველა მათემათიკურ ცნებასა და დებულებას
|
სწორად
და ეფექტიანად იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას
|
კავშირებისა
და მიმართებების დადგენა
|
ვერ
ამოიცნობს ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტებს
|
ამოიცნობს
ორ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტებს
|
აღწერს
კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა დაპროცედურებს შორის.
|
აღწერს
და იყენებს კავშირს სხვადასხვა
|
სწორად
და ეფექტიანად აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს
შორის
|
შეფასების სქემები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment