შეფასების სქემები

აქტივობა
      1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
საგაკვეთილო პროცესში  აქტიურობა,მოსმენის კულტურა,მობილიზება,ეთიკური ნორმების დაცვა
პასიურია არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში,არ უსმენს მოსაუბრეს,არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
ნაწილობრივ ჩართულია  საგაკვეთილო პროცესში უჭირს ყურადღების კონცენტრირება,ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს
ნაწილობრივაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესში,იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს
გაკვეთილზე უმეტესად აქტიურია,უსმენს მოსაუბრეს,იცავს ეთიკის ნორმებს
გაკვეთილზე ყოველთვის აქტიურია,ყურადღებით უსმენს მოსაუბრეს,იცავს ეთიკის ნორმებს
საკუთარი მოსაზრებების გამოთქმა ფაქტებსა და არგუმენტებზე დაყრდნობით საკითხის კონკრეტულობა
ვერ აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს,ან უჭირს მათი გამყარება ფაქტებითა და არგუმენტებით
ნაწილობრივ ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით ,საკითხის დასმისას არა კონკრეტულია
ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას მწირი ფაქტებითა და არგუმენტებით საკითხის დასმისას არა კონკრეტულია
ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას ფაქტებითა და არგუმენტებით,საკითხის დასმისას კონკრეტულია
კარგად ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების გამყარებას არა მხოლოდ ფაქტებითა და არგუმენტებითარამედ პარალელებითა და ანალიზით საკითხის დასმისას კონკრეტულია
მსჯელობა დასაბუთება
მსჯელოლობს არასწორად,არა ადეკვატურად იყენებს მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებებს
მსჯელობს არა დამაჯერებლად,იყენებს მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებებს
მსჯელობისას ადეკვატურად იყენებს მათემატიკურ ობიექტების თვისებების უმეტესობას,მსჯელობა შეიცავს ხარვეზებს
გამოთქვამს ვარაუდებსდა იკვლევს მის სისწორეს კერძო მაგალითებზე,ასაბუთებს არჩეული გზის ვარგისიანობას.
ადეკვატურად ირჩევს სიმკაცრის დონეს და საჭიროების შემთხვევაში დასაბუთებისას ირჩევს მკაცრ მათემატიკურ მსჯელობას.დამაჯერებლად ასაბუთებს მიღებულ გადაწყვეტილებას

მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება .მათემატიკური ენის ფლობა
არა ადეკვატურად იყენებს მათემატიკური ცნებებისა და ტერმინების უმეტეს ნაწილს
არა ადეკვატურად იყენებს ზოგიერთ მათემატიკურ ცნებასა და ტერმინს
იყენებს მათემატიკური ცნებებისა დადებულებების ნაწილს
იყენებს ყველა მათემათიკურ ცნებასა და დებულებას
სწორად და ეფექტიანად იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
ვერ ამოიცნობს ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტებს
ამოიცნობს ორ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტებს
აღწერს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა დაპროცედურებს შორის.
აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა
სწორად და ეფექტიანად აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

No comments:

Post a Comment